Клиенттердің өтініштерін тиімді басқаруға арналған билет жүйесі
Клиенттерге сапалы қызмет көрсету компанияның жетістігінде шешуші рөл атқарады.
Upservice билет жүйесі клиенттермен қарым-қатынасты оңтайландыруға және көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыру ұмтылатын компаниялар үшін арнайы жасалған.
Бизнес көлемінің ұлғаюымен компаниялар бірқатар қиындықтарға тап болады
Апелляция тарихына қатысты мәселелер
Клиенттердің бұрынғы өтініштері туралы ақпарат жоғалады, осыған байланысты қайталанған өтініштер мүмкін болғаннан ұзағырақ орындалады. Қызметкерлер қарапайым қателіктер жібереді және сол жұмыс әрекеттерін қайталайды, егер олардың көз алдында клиенттің жазбалары болса.
Статистиканың болмауы
Егер сіз өтінімдерді өңдеу жылдамдығын және тұтынушылардың қанағаттануын өлшемесеңіз, процестерді оңтайландыру үшін негізделген шешімдер қабылдау қиынға соғады. Сіз проблеманың қайда және не екенін (немесе "кімде" болуы мүмкін) түсінбейсіз.
Қызметкерлердің жұмыс жылдамдығы төмен
Нақты бақылау жүйесі болмаса, әр қызметкердің жұмысын бақылау қиын және бұл тұтынушыларға қызмет көрсету сапасының айтарлықтай төмендеуіне әкеледі.
Өтінімдерді өңдеудің жоғалуы және кешігуі
Өтініштер кеш жоғалып кетуі немесе өңделуі мүмкін, бұл сіздің клиенттеріңізді ашуландырады және ренжітеді.
Клиенттердің наразылығы
Сұраныстарды өңдеудегі кідірістер мен қателіктер шағымдарға және адал клиенттердің жоғалуына әкеледі.
Клиенттер үшін ашықтықтың болмауы
Клиенттер өздерінің өтініштерінің күйін бақылай алмайды, бұл қосымша өтініштер мен наразылықтарды тудырады.
Upservice билет жүйесін қолдану арқылы шешім
Нәтижесінде-жұмыс ашық болады, жауап беру жылдамдығы артады және клиенттер шешімдерді тезірек алады.
Қарапайым upservice билет жүйесі өтінімдерді өңдеуді автоматтандыруға, оларды қызметкерлер арасында бөлуге және әрбір сұраудың күйін бақылауға көмектеседі.
Барлық өтініштер бір жерде
Бір жүйеде әр түрлі арналардан (Email, WhatsApp, Telegram, Телефония, Онлайн чат немесе веб-форма) барлық өтінімдерді жинаңыз. Бұл ақпараттың жоғалуын болдырмайды және әр клиентпен байланыс тарихына жылдам қол жеткізуге мүмкіндік береді.
Ашықтық және бақылау
Әр өтінімнің күйін нақты уақыт режимінде қадағалаңыз. Клиенттер өз өтініштері бойынша прогресті өз бетінше тексере алады, бұл қайталанатын сұраулар санын азайтады және диспетчерлеріңізге жүктемені азайтады.
Шұғыл жауап беру маңызды ма? Жоғары басымдықты белгілеңіз.
Дайын жауап үлгілері
Типтік сұрақтарға уақытты үнемдеуге көмектеседі.
Әріптестер үшін жасырын Пікірлер
Сұрақтар қойыңыз және әріптестеріңізбен тікелей клиентпен хат алмасыңыз, ол оны көрмейді.
Еске салғыштар
Олар клиенттің жауабын ұмытпауға және уақытында жазуға көмектеседі.
Аналитика және есептер
Тұтынушыларға қызмет көрсету туралы егжей-тегжейлі есептерді алыңыз: өтінімдерге жауап беру уақыты, мәселелерді шешудің орташа уақыты, тұтынушылардың қанағаттану деңгейі. Бұл деректер қиындықтарды анықтауға және қызмет көрсету сапасын жақсартуға көмектеседі.
Мобильді қосымша
Жолда, іссапарда және "далада" жұмыс істейтін көшпелі қызметкерлер үшін ыңғайлы жұмыс істеу үшін біз Android және iOS үшін ыңғайлы мобильді қосымшалар жасадық. Мобильді қосымшалар қосымша ақы талап етпейді және сіздің барлық қызметкерлеріңізге қол жетімді!
Компания ішіндегі міндеттермен жұмыс
Сіздің компанияңыздағы басқа бөлімдермен (сату бөлімі, бухгалтерия және т.б.) өзара әрекеттесіңіз, бір-біріңізге тапсырмалар қойыңыз, құжаттар мен бюджеттерді келісіңіз, клиенттер туралы ақпарат алмасыңыз.
Upservice тек билеттермен ғана емес, сонымен қатар тапсырмалар мен жобалармен де жұмыс істей алады, өтінімдерді есепке алуға мүмкіндік береді және бірінші - екінші және үшінші техникалық қолдау желісіне ыңғайлы құрал ұсынады!
Техникалық қолдау үшін upservice билет жүйесінің артықшылықтары
Өнімділікті арттыру
Күнделікті тапсырмаларды автоматтандыру күрделі және маңызды мәселелерді шешу үшін қызметкерлердің уақытын босатады.
Негізделген шешімдер қабылдау
Егжей-тегжейлі талдау әлсіз жерлерді анықтауға және оларды жою үшін шаралар қабылдауға мүмкіндік береді.
Қызмет көрсету сапасын жақсарту
Өтінімдерді жылдам және тиімді өңдеу тұтынушылардың қанағаттанушылығын арттырады және олардың адалдығын нығайтады.
Қолдау жүктемесін азайту
Процестердің ашықтығы және өтінімдердің мәртебесін өз бетінше бақылау мүмкіндігі қайталанған өтініштер санын азайтады.
Икемділік және масштабтау
Upservice билет жүйесі кез келген көлемдегі компанияларға жарамды және бизнестің жеке қажеттіліктеріне оңай бейімделеді.
Билет жүйесі қалай жұмыс істейді?
1
Клиент өтінімді пошта, сайт, мессенджер арқылы жібереді немесе қоңырау шалады.
2
Қызметкер хабарлама алады және сұраумен жұмысты бастайды.
3
Процесс барысында түсініктемелер, файлдар қосуға және өтінім күйін өзгертуге болады.
4
Клиент жауап алады және шешімнің сапасын бағалай алады.
5
Басшылық қолдау қызметін жақсарту үшін есептерді талдайды.
Сұраныстарды жылдам бөлу-клиент кідіріссіз жауап алады.
Барлық өтінімдерді бақылау-ешқайсысы назардан тыс қалмайды.
Қарым-қатынас тарихы сақталады-ескі өтініштермен де жұмыс істеу ыңғайлы.
Команданың ашық жұмысы-кімнің және немен айналысатынын көруге болады.
Аналитика қызметті жақсартуға және шешім жылдамдығын арттыруға көмектеседі.
Икемділік пен ыңғайлылық
Билет жүйесі кез-келген көлемдегі компанияларға жарамды. Шағын бизнеске бұл жұмысты құрылымдауға көмектеседі, ал ірі компанияларға клиенттерге қолдау көрсетуді автоматтандыруға көмектеседі.
Жүйе бұлтта жұмыс істейді, күрделі орнатуды қажет етпейді және компьютерден және мобильді құрылғыдан қол жетімді.
Билет жүйесі-бұл әр өтініш мәртебесі, басымдығы және жауапкершілігі бар "билетке" айналатын құрал. Upservice-те бұл жұмысты мөлдір етеді және тұтынушыларға жауаптарды жылдамдатады.
Электрондық пошта, WhatsApp, Telegram, телефония, онлайн чат және веб-форма қосылады-барлық қоңыраулар Байланыс тарихы сақталған бір жерге барады.
Иә. Клиенттер нақты уақыттағы өтінім бойынша прогресті көреді, соның арқасында қайталанған өтініштер саны және қолдау жүктемесі азаяды.
Дайын жауап үлгілері, басымдықтар мен мерзімдер, жасырын ішкі түсініктемелер, еске салғыштар, сондай-ақ негізгі көрсеткіштер бойынша аналитика мен есептер (реакция уақыты, шешімнің орташа уақыты, қанағаттану).
ИЯ, Android Және iOS қосымшалары бар; олар сіздің қызметкерлеріңіз үшін ақысыз, сонымен қатар сыртта жұмыс істеуге де жарамды.
Иә. Upservice тек өтініштермен ғана жұмыс істемейді: бөлімдер арасында тапсырмалар қойыңыз, құжаттарды келісіңіз және жобаларды бір экожүйеде жүргізіңіз.
Орталықтандырылған процестер мен есеп беру арқылы сіз қиындықтарды көресіз: реакция жылдамдығы, шешудің орташа уақыты, қайта жүгінудің себептері — және қызметті жақсарту.