Хаоссыз қолдау: барлық өтінімдер бақылауда, команда шамадан тыс жүктелмейді
Күнделікті қолдау қызметіне арналған қарапайым және қарапайым көмекші жұмыс үстелі жүйесі
Барлық клиент өтініштері — бір терезеде
Өтініштер көп болған кезде хаос сөзсіз болады. Клиенттер поштаға, Telegram — ға, WhatsApp-қа, сайттағы формаларға жазады немесе қоңырау шалады-және сіз әр түрлі бағдарламалар арасында ауысуға уақыт жоғалтасыз және маңызды нәрсені жіберіп алу қаупі бар.
Upservice-қолдауды ретке келтіретін орыс тіліндегі Help Desk жүйесі: барлық арналар мен процестерді біртұтас жүйеге біріктіреді, онда ештеңе жоғалмайды, қызметкерлер күйіп кетпейді және клиенттер риза.
Жұмысты жылдамдатуға көмектеседі
Жауап үлгілері: операторларға жүктемені азайтады және олардың уақытының 40% - на дейін үнемдейді.
Икемді маршруттау: күрделі өңдеулерді 2-ші немесе 3-ші қолдау желілеріне бағыттауға болады.
Сіз ішкі жазбалар жаза аласыз, әріптестеріңізді еске түсіре аласыз, барлық хат-хабарларды және әр өтінім бойынша іс-қимыл тарихын көре аласыз.
Жауапкершілікті тағайындауға, басымдықтарды белгілеуге және нақты уақыттағы тапсырмалардың күйін бақылауға болады.
Қол жетімділік 24/7: клиенттер кез-келген уақытта, тіпті сіздің қызметкерлеріңіз желіден тыс болған кезде де хабарласа алады.
Басшы үшін толық ашықтық
Кім шамадан тыс жүктелген және кім бос тұр?
Мерзімдер қайда бұзылады және неге?
Қызметкерлердің қайсысы тезірек жауап береді және клиенттердің сұраныстарын тиімді өңдейді?
Клиенттер сіздің қызмет деңгейіңізге қаншалықты қанағаттанады?
Қанша өтінім келіп түседі және жабылады?
Менеджер статистиканы нақты уақыт режимінде көреді және сенсация емес, деректер негізінде шешім қабылдайды!
Кірістірілген есептер сұрақтарға жауап береді:
Сыртқы және ішкі өтінімдерге жарамды
Upservice сыртқы тұтынушыларды қолдау үшін де, компания ішінде IT қолдауын ұйымдастыру үшін де қолайлы. Бізді көбінесе таңдайды:
IT шешімдері мен ойындарын жасаушылар
Ішкі техникалық қолдау бөлімдері
ТКШ, ҚК, HOA диспетчерлік қызметтері
Жалға беру компаниялары
Қызмет көрсету саласындағы аутсорсингтік компаниялар
Телеком-операторлар
Қызмет көрсету саласындағы аутсорсингтік компаниялар
Банктер
Жөндеу және техникалық қызмет көрсету компаниялары
Біз ең танымал сұрақтарға жауап береміз
Help Desk-бұл өтініштерді тіркеу және өңдеу жүйесі: ештеңе жоғалмайды, хаос азаяды, жауап беру жылдамдығы мен тұтынушылардың қанағаттануы артады. Upservice-те бұл тікелей "барлық қосымшалар бақылауда" және арналар арасында ауысудың орнына тапсырыс ретінде жүзеге асырылады.
Егер сізге клиенттер мен қызметкерлерге кеңес беру қажет болса, Help Desk жұмыс істейді. Егер сізге кеңірек басқару тізбегі қажет болса (процестер, өзгерістер және т.б.) — Service Desk қолайлы.
Пошта, сайттағы формалар, мессенджерлер (мысалы, Telegram, WhatsApp) және телефония бір терезеге жиналады — әр түрлі қызметтер арасында ауысу жоқ. Жүйені интеграциялық API арқылы қосуға болады.
Жауап шаблондары, икемді маршруттау, клиентке автоматты түрде хабарлау және SLA мерзімін бақылау күнделікті жұмыс пен өңдеуді тездетеді.
Өтініш карточкалары: файлдар, мәртебелер, басымдықтар, жауапкершілікті тағайындау, ішкі хат алмасу және әріптестердің ескертулері.
Иә: орындаушыларды жүктеу, жауап беру жылдамдығы, мерзімдер қайда және неге бұзылады, тұтынушылардың қанағаттануы және кіріс/жабық динамика — барлығы нақты уақыттағы есептерде.
Бірнеше сағат ішінде іске қосу: интерфейс орыс тілінде және интуитивті; қажет болса, біз команданы бастауға және үйретуге көмектесеміз.
Тегін кезең және міндеттемесіз іске қосу бар — сіз өзіңіздің деректеріңізде және арналарыңызда көмекшіні тексере аласыз.
Орнату-кешке, бір апта емес
Біз "қорап" немесе "нұсқаусыз конструктор"емеспіз. Upservice бірнеше сағат ішінде іске қосылады. Барлығы интуитивті, интерфейс орыс тілінде, тіпті техникалық маман да жеңе алмайды. Қажет болса, біз іске қосуға көмектесеміз және қызметкерлеріңізді оқытамыз.