Хаоссыз қолдау: барлық өтінімдер бақылауда, команда шамадан тыс жүктелмейді

Күнделікті қолдау қызметіне арналған қарапайым және қарапайым көмекші жұмыс үстелі жүйесі

Барлық клиент өтініштері — бір терезеде

Өтініштер көп болған кезде хаос сөзсіз болады. Клиенттер поштаға, Telegram — ға, WhatsApp-қа, сайттағы формаларға жазады немесе қоңырау шалады-және сіз әр түрлі бағдарламалар арасында ауысуға уақыт жоғалтасыз және маңызды нәрсені жіберіп алу қаупі бар.

Upservice-қолдауды ретке келтіретін орыс тіліндегі Help Desk жүйесі: барлық арналар мен процестерді біртұтас жүйеге біріктіреді, онда ештеңе жоғалмайды, қызметкерлер күйіп кетпейді және клиенттер риза.

Жұмысты жылдамдатуға көмектеседі

Жауап үлгілері: операторларға жүктемені азайтады және олардың уақытының 40% - на дейін үнемдейді.
Икемді маршруттау: күрделі өңдеулерді 2-ші немесе 3-ші қолдау желілеріне бағыттауға болады.
Сағатты үнемдейтін автоматтандыру:

Upservice өзі

Клиентке өтінімнің мәртебесі туралы автоматты түрде хабарлайды
Егер бірдеңе кешіктірілсе, еске салады
Мерзімдерді қадағалайды (SLA)

Команда рахмет айтады

Қызметкерлер ыңғайлы өтінім карталарында жұмыс істейді: файлдарды қосу, түсініктемелер қалдыру, мәртебелерді өзгерту.
Сіз ішкі жазбалар жаза аласыз, әріптестеріңізді еске түсіре аласыз, барлық хат-хабарларды және әр өтінім бойынша іс-қимыл тарихын көре аласыз.
Жауапкершілікті тағайындауға, басымдықтарды белгілеуге және нақты уақыттағы тапсырмалардың күйін бақылауға болады.
Қол жетімділік 24/7: клиенттер кез-келген уақытта, тіпті сіздің қызметкерлеріңіз желіден тыс болған кезде де хабарласа алады.

Басшы үшін толық ашықтық

Кім шамадан тыс жүктелген және кім бос тұр?
Мерзімдер қайда бұзылады және неге?
Қызметкерлердің қайсысы тезірек жауап береді және клиенттердің сұраныстарын тиімді өңдейді?
Клиенттер сіздің қызмет деңгейіңізге қаншалықты қанағаттанады?
Қанша өтінім келіп түседі және жабылады?
Менеджер статистиканы нақты уақыт режимінде көреді және сенсация емес, деректер негізінде шешім қабылдайды!
Кірістірілген есептер сұрақтарға жауап береді:
Сыртқы және ішкі өтінімдерге жарамды
Upservice сыртқы тұтынушыларды қолдау үшін де, компания ішінде IT қолдауын ұйымдастыру үшін де қолайлы. Бізді көбінесе таңдайды:
IT шешімдері мен ойындарын жасаушылар
Ішкі техникалық қолдау бөлімдері
ТКШ, ҚК, HOA диспетчерлік қызметтері
Жалға беру компаниялары
Қызмет көрсету саласындағы аутсорсингтік компаниялар
Телеком-операторлар
Қызмет көрсету саласындағы аутсорсингтік компаниялар
Банктер
Жөндеу және техникалық қызмет көрсету компаниялары
Біз ең танымал сұрақтарға жауап береміз
Орнату-кешке, бір апта емес
Біз "қорап" немесе "нұсқаусыз конструктор"емеспіз. Upservice бірнеше сағат ішінде іске қосылады. Барлығы интуитивті, интерфейс орыс тілінде, тіпті техникалық маман да жеңе алмайды. Қажет болса, біз іске қосуға көмектесеміз және қызметкерлеріңізді оқытамыз.